«Я завжди діяв за принципом: краще втратити гроші, ніж довіру клієнтів. Чесність моїх обіцянок, віра в цінність моїх продуктів і в моє чесне слово завжди мали для мене більший пріоритет, ніж прибуток». Це слова Роберта Боша, засновника компанії Bosch і мережі майстерень Бош Авто Сервіс.

Глобальна історія успіху почалася в 1921-му році в Гамбурзі з появи першого сервісного центру Bosch з установки запчастин і ремонту автомобілів.

За задумом засновника кожна майстерня повинна була не тільки продавати й встановлювати запчастини Bosch, але і консультувати автовласників, а також надавати базові послуги з технічного обслуговування транспортних засобів.
Роберт Бош зробив ставку на співпрацю з незалежними майстернями та не прогадав. 

  • Вже через 10 років мережа налічувала 2750 автосервісів у 78 різних країнах світу.
  • Сьогодні Бош Авто Сервіс — це 15 000 СТО в 150 країнах.

«Дозвольте нам визначити проблему й усунути її, якщо електрика вашого автомобіля вийшла з ладу, — свідчив напис на рекламній листівці Bosch Dienst в середині 30-х років XX століття. — У нас є досвід, спеціальне обладнання та експерти».

Цей слоган актуальний і через 100 років. Ми надаємо обслуговування найвищої якості, забезпечуємо максимальну надійність виконаних робіт і прозору вартість всіх послуг.