Ремонт дизельного двигуна – досить непроста та дороговартісна процедура. Тому значно простіше й дешевше робити регулярне техообслуговування. Особливої уваги дизельні авто потребують взимку.

Проблеми, що виникають в роботі дизельного двигуна, не завжди очевидні. Деякі «хвороби» можуть до певного моменту протікати безсимптомно, але згодом призвести до критичних наслідків.

Найпоширеніші помилки в експлуатації авто з дизельним мотором: 

➤  пальне низької якості                       

➤  використання звичайного пального взимку – для морозної погоди є зимовий дизель

➤  використання води в системі охолодження

➤  несвоєчасна і нерегулярна заміна оливи (рекомендується робити заміну кожні 10 000 км)

➤ ігнорування планових промивань інжекторів форсунок

«Симптоми» несправності дизельного авто:

➤  з труби йде дим – чорний свідчить про брак тиску в форсунці, білий, навпаки, – про занадто високий тиск

➤ постукування і шум двигуна, якого раніше не спостерігалося

➤  двигун перестав запускатися взагалі або запускається «через раз» – особливо в холодну пору року

➤  двигун глухне під час руху, зокрема на великій швидкості

➤ помітне зниження потужності під час їзди

➤  збільшення витрати пального

➤  підтікає або нехарактерно шумить паливний насос високого тиску (ПНВТ)

Якщо ви помітили хоч один з перелічених «симптомів», слід якомога швидше звернутися в автосервіс. У нас автомобіль пройде діагностику для виявлення неполадок і їх якнайшвидшого усунення. У разі ж ігнорування перших тривожних сигналів, може бути надто пізно – капремонту дизельного двигуна не уникнути.