Ремонт дизельного двигуна – досить непроста та дороговартісна процедура. Тому значно простіше й дешевше робити регулярне техообслуговування. Особливої уваги дизельні авто потребують взимку.
Проблеми, що виникають в роботі дизельного двигуна, не завжди очевидні. Деякі «хвороби» можуть до певного моменту протікати безсимптомно, але згодом призвести до критичних наслідків.
Найпоширеніші помилки в експлуатації авто з дизельним мотором:
➤ пальне низької якості
➤ використання звичайного пального взимку – для морозної погоди є зимовий дизель
➤ використання води в системі охолодження
➤ несвоєчасна і нерегулярна заміна оливи (рекомендується робити заміну кожні 10 000 км)
➤ ігнорування планових промивань інжекторів форсунок
«Симптоми» несправності дизельного авто:
➤ з труби йде дим – чорний свідчить про брак тиску в форсунці, білий, навпаки, – про занадто високий тиск
➤ постукування і шум двигуна, якого раніше не спостерігалося
➤ двигун перестав запускатися взагалі або запускається «через раз» – особливо в холодну пору року
➤ двигун глухне під час руху, зокрема на великій швидкості
➤ помітне зниження потужності під час їзди
➤ збільшення витрати пального
➤ підтікає або нехарактерно шумить паливний насос високого тиску (ПНВТ)
Якщо ви помітили хоч один з перелічених «симптомів», слід якомога швидше звернутися в автосервіс. У нас автомобіль пройде діагностику для виявлення неполадок і їх якнайшвидшого усунення. У разі ж ігнорування перших тривожних сигналів, може бути надто пізно – капремонту дизельного двигуна не уникнути.