Це не очевидно, але обов’язково потрібно перевірити стан повітряного фільтра. Забитий фільтрувальний елемент впливає на коректність роботи витратоміра повітря, на основі показань якого розраховуються параметри паливоповітряної суміші. А ще це створює додатковий опір при всмоктуванні повітря.
«Взуйте» зимову гуму. Вона поліпшує зчеплення зі слизькою від криги дорогою, підвищує керованість, скорочує гальмівний шлях. Міняти шини треба на всіх чотирьох колесах одночасно, а не «перевзувати» ведучі, а інші залишати на потім. Їзда на різній гумі зумовлює дисонанс у керуванні й може спричинити серйозну ДТП.
➤ Огляньте АКБ. Взимку ця деталь зазнає підвищеного навантаження.
➤ Якщо АКБ обслуговується, перевірте рівень рідини, відкрутивши кришку акумулятора. І якщо електроліту недостатньо, додайте дистильованої води до належного рівня.
➤ Огляньте клеми й дроти. Якщо на них є корозія (наліт білого кольору), видаліть її зубною щіткою та сумішшю солі й харчової соди.
➤ Протестуйте мастило. При низьких температурах мастило густішає, а двигун перегрівається. Пам’ятайте: мастило треба міняти 1 раз на рік або після кожних 10‒15 тис. км.
➤ Стежте за рівнем антифризу. Важливо підтримувати рівне співвідношення антифризу й води. Якщо води буде забагато, в умовах низьких температур суміш замерзне.
➤ Замініть щітки склоочисника й рідину склоомивача. Рекомендується міняти щітки щороку, а краще — кожні півроку.
➤ Перевірте патрубки й ремені. Коли температура знижується, з’єднання послаблюються. Якщо десь щось не було затягнуто належним чином, в мороз ця деталь може вийти з ладу.